*** AKTUALIZACE ***TR - 8 (TR600)*** AKTUALIZACE *** Technické paramatry
Výměna posledního žebra. Zpevnění zadních pacholat.
Po zalepení žebra je zadní část zase nerozbitná. Už mám vizi, jak bych mohl větší část zadní paluby dotěsnit.
Měřítko M 1:25
Délka 1000 mm
Šířka 365 mm
Výška 150/300 mm
Ponor 45 mm
Výtlak 10 kg
- -
- -
Spuštěno na vodu (04.03.2006)
Poznámky

# 2x DSYS MD36DCR

# 2x MIG 700 Turbo Torque - 8400 otáček (srpen 2025)
výměna posledního žebra

# 2 lodní šrouby, 2 natáčecí dýzy a 2 kormidla (jsou umístěna za dýzami). Kormidlové lopatky (dvě lopatky pro jedno kormidlo). Dýza, kormidlo K2, kormidlo K1 jsou navzájem mechanicky spojeny, natáčejí se pod jinými úhly (15°, 45°, 57°). Ovládání - levý knipl (levá strana - motor, dýza s kormidlem), pravý knipl (pravá strana - motor, dýza s kormidlem).

# hlavní motory - 1x baterie Li-Pol 3 článek 8,0Ah

# výhled - květen 2026:
1x Li-Pol 3 článek 10Ah 25C SLS XTRON

# Článek, který popisuje jízdu v kategorii F4A se soulodím TR-8+TČ571+TČ1068 o délce 5,2 metrů, více zde

# Fotogalerie na modely-jr.rajce.idnes.cz
historie - (2018-2019), (2010-2014), (2004-2009)